A    K    T    U    A    L    I    T    Y
 


CAPRI BAZAR - výprodej nepotřebných dílů a nabídku nových dílů a reprodukcí . Klikněte ZDE nebo na obrázek. POSLEDNÍ AKTUALIZACE: 28.06.2005


28.11.2005  Včera mě kontaktoval Len Pierce z britského Capri RS registru s tím, že shromažďují informace (včetně čísel karoserií) o všech originálních Capri Mk1 RS2600 / RS3100, které přežily do dnešních dnů. Podle mě jsou v republice pouze 2 kusy RS2600 (jeden v Čechách, druhý jižně od Brna), které jsou však pravděpodobně v nepojízdném stavu. Prosím tedy pána od Břeclavi, se kterým jsem nedávno hovořil v autíčkárně v brněnské Olympii, aby se mi ozval.

Pokud by někdo věděl ještě o dalším kousku, případně měl fotky těch dvou, dejte mi vědět. Na závěr Len připojil fotku z jeho sbírky : Sebring červená RS3100 a Monza modrá RS2600. Šťastnej chlápek...


15.11.2005  V posledních dvou týdnech mi přišly e-maily s obrázky ze všech koutů republiky. Takže v registru jsou novinky z Prahy, Karlovarska a Ostravska.

Další pozoruhodným kouskem je tato Mk3, dovezená z venku, majitelkou byla stará dáma (ročník 1913), která s ním asi jezdila jen v neděli do cukrárny, jinak si ten neskutečně zachovalý stav nedokážu vysvětlit.

Do Prahy také přibyl krásný kousek Mk2 3.0 v úpravě X-Pack.  Zajímavostí je, že plynový pedál nekompromisně drtí malá dámská bota...


24.10.2005  V registru se objevil první zástupce Olomouckého kraje - Ládes, který má za barákem trať Ecce Homo.

Jinak v České Republice se dával dohromady okruhový speciál Capri Mk1b RS2600 s motorem převrtaným na objem 2800 ccm. Auto, které si přivezl německý zákazník z Francie, renovovala jedna liberecká firma. Celý proces trval 5 měsíců a přišel na skoro čtvrt milionu Kč. Škoda, že jsme neměli tuto exotiku možnost vidět na okruhu v rámce akce SONY/Fordever .


26.09.2005  Poslední dobou nějak zanedbávám tyhle Capri stránky, ale o to víc se věnuji webu Fordeveru a také shánění plechařiny pro své Capri. Časem tu bude fotoseriál z jeho opravy.

Mezitím mi na mail přišlo pár novinek. Jednak je u nás na prodej Capri Mk3 přestavěné na kabriolet, což je pro člověka, vyhledávající stylovou jízdu s větrem ve vlasech jistě zajímavé. Jen na ten čumák v německém tuningovém stylu si bude asi dlouho zvykat. Pod kapotou je stará dobrá 2.3V6 a vůz je v Pelhřimově. Kontakt je safamilan@seznam.cz. Červené cabrio na dalších fotkách je z UK. Není na prodej, jen chci ukázat, kam až může zajít lidská blbost. Z Capri se Ferrari zkrátka udělat nedá a vznikne tak akorát tuzingová kreatura.

      

Na Netu jsem také objevil těžkou předělávku Capri Mk1 do custom stylu. Americká škola se je patrná nejen pod kapotou (Chevy V8), ale i na karoserii, zadek hodně připomíná Mustangy s přelomu 60./70. let...


13.09.2005  Honza Hejda poslal fotky Capri Zakspeed, které kralovalo koncem 70. let v německých okruhových šampionátech. Už tenkrát dokázali dostat ze sedmnáctistovky 560 koní (a z 1400ccm 460 koní). Konkrétně tento kousek stojí v muzeu v Sinsheimu.

Jinak v registru se modrá Mk3 přestěhovala z Jičína do Prahy... 


01.08.2005  Vlasta Buchar poslal fotky svého Capri, které musí z rodinných důvodů prodat. Zájemci mohou volat na 775 182 976. Já jen dodám, že za povšimnutí stojí mimo jiné také netradiční barevné schéma interiéru.


29.07.2005  Další přírůstek do Registru - tentokrát červený krasavec MkIII po renovaci, Liberecký kraj.


19.07.2005  Určitě při brouzdání nevynechejte Registr, do kterého za pražskou oblast přibylo nádherně zachovalé Capri Mk3 1.6GL


28.06.2005  Dnes jsem přidal do bazaru dvě nové položky - přední nárazník na Capri Mk2 (19.7. už nepište, je zamluven) a zadní levé okno Mk2/3.

V registru se objevil již desátý reprezentant kapráčů z Prahy. Koukněte na to !


24.06.2005  Poslední dobou nějak nestíhám aktualizovat, tak sem šoupnu alespoň pár nových fotek. Pod kapotou se mi uhnízdil 4-komorový karburátor Holley 390cfm na originálním sání SWAYMAR. Tato kombinace byla jednou z variant karburace u originálních Capri Series X. Také jsem trochu zapracoval na zpevnění karoserie a zadní nápravy. Během prázdnin ještě přidám nové výfukové svody a potrubí od Janspeedu (aby mohl motor konečně zhluboka dýchat) a pořádné svíčky a kabely a odlehčenej setrvák....a skořici a pepř, a sádlo a škvarky....

... a jako bonus přidám fotku syna Tomáše, který se mnou byl předevčírem na jeho první vyjížďce...


30.05.2005  V registru se objevil další zástupce za pardubický kraj - je to Capri GT4.


17.05.2005  Honza Hejda mi nedávno telefonoval, že mám vyfocené auto v týdeníku Motocyklové noviny. Podotýkám, že to bylo jediné auto v periodiku plném motorek a článek se vracel k zahájení motoristické sezóny, které se odehrálo na Brněnském okruhu začátkem dubna.

Já si při brouzdání na Netu nemohl nevšimnout, že má kárka je vyfocená i na pár serverech s autařskou a tuningovou  tematikou...


12.05.2005  Při mých cestách do Ostravy jsem již delší dobu marně pátral po Big Footovi (viz galerie), který stál u jednoho dealera Fordu. No a tento týden mi Víťa z Havířova poslal fotku a informaci, že se Big Foot přesunul do Havířova, kde u jedné rádoby tuningové firmy :-) prozatím dostává nový kabát. Víťa kolem něj chodí denně do práce a tak má možnost vidět postup prací. No, uvidíme co s tím udělají, třeba ze zadu zmiznou ty strašné lampy z T613....

 

Jo, ještě jedna důležitá věc: poslední dobou se přímo roztrhl pytel s poptávkou na čelní skla pro všechny modely Capri. Není divu, již se nevyrábí a sklady jsou už prázdné....a šutrem do okna od auta před námi může každý z nás dostat kdykoli (obzvlášť po zimě na neuklizených cestách). Takže teď se majitelé začínají probouzet do reality a shání čelní skla. Pokud tedy bude zájem alespoň 3-4 lidí, mohu nechat přivézt použitá, ale pěkná skla přímo z jednoho britského Capri-vrakoviště kurýrem (ne poštou - to je risk). Cena bude podle mého odhadu i s dopravou 3-4000 Kč za čiré, 4-5000 Kč za bronzově tónované, skla s tónovaným pruhem jsou i v UK raritou, jejich ceny převyšují 70 Liber a navíc jsou jen málokdy. Ty ceny budou samozřejmě výrazně nižší, pokud bude víc zájemců nebo pokud si další lidé objednají i jiné díly - jednolistová pera, věci do interiéru, nádrž, lampy,... v podstatě cokoli na Capri. Jen palubovku a řízení asi nemá smysl brát, mají volant na špatné straně :-) Bohužel doby, kdy jsem kupoval použité čelní sklo za 1500 Kč a nové tónované s pruhem za 4600 Kč, jsou definitivně minulostí.


10.05.2005  Jirka Moravec, který je jedním ze zástupců ústeckého regionu v capri-registru, poslal aktuální fotky jeho Capri po dokončení renovace. Vůz je nyní ve stříbrném laku, tak jak Jirka plánoval a byl renovován při dodržení originality. Výsledkem se můžete pokochat v registru, kde jsou i další fotky a já se těším, že tohoto krasavce uvidím i na nějakém srazu !

Dnes mi také přišel mail z druhého konce světa. Ray Thomsen z Nového Zélandu se mi pochlubil fotkou svého '74 Capri Mk2 2000 GT, pro které nedávno sehnal chromovaná kola Cragar. Napsal mi, že když před lety narazil na můj web a viděl (tehdy ještě nerozšířené) capri s chromovými Cragary, věděl, že je musí sehnat taky... 


26.04.2005  Tak Vás vítám na nové adrese, na kterou jsem stránky přesunul ryze z praktických důvodů. Fordever má spoustu místa na serveru a na portálu volny.cz mi bylo už jaksi těsno...

Tímto také začínám používat nový email kuba@fordever.cz, takže už prosím nepište na ten starý (capri@volny.cz)

A hned začnu novinkami. Jak jste si možná všimli, nahradil jsem u svého Capri okna s hnědou fólií originálními bronzově tónovanými. V nejbližší době chystám ještě pár změn pod kapotou dle originálních specifikací Series X (sání, karburátor) a také zadní krycí plato v kufru bude reprodukce originálu.

Mailem mi přišlo pár obrázků od Pavla z Pardubic, který má čerstvý lak na své Mk3, kterou známe z dřívějších srazů v kombinaci pistáciové zelené a černé. Toto Capri bylo zařazeno také do registru, je to druhý registrovaný kousek v Pardubicích.

 


19.04.2005  O víkendu jsem si zajel do parku brněnského hradu Špilberk a pořídil pár snímků do aktuální galerie, do které se dostanete kliknutím na obrázek.


12.04.2005  Mám tu nabídku na prodej Fordu Capri MK III 2.0, r. v. 1979, s LPG a doklady na 1.6, tmavě zelený, komplet bez koroze, nové pneu Fulda, originální alu kola, autorádio sony, originální hezký interier, STK do 08/2006. Cena k jednání 55000,-. Capri je k vidění v Hradci Králové, kontakt na slanina@centrum.cz nebo na tel.: 608 484 843


10.03.2005  Nějakou dobu jsem teď zanedbával tento web, protože jsem převáděl stránky Fordeveru na novou doménu...

Pokud už nevěříte na zázraky, tak vás vyvedu z omylu. Podařilo se mi totiž sehnat úplně novou masku pro Capri Mk2 Ghia. A nebylo to ani v Evropě, ani v USA, ale v Singapuru ! Je nádherná.

Dnes mi poslal Miki fotky originálního policejního Capri 2.8i, které je nyní na prodej. Tento kousek používala Manchesterská policie do roku 1988. Vůz je po renovaci, které se současný majitel věnoval 3 roky.

       


24.02.2005 S radostí mohu oznámit, že na českém Internetu vznikla další stránka zasvěcená Fordu Capri. Jejím stvořitelem je Ríša Walter z Hradce, který se i s rodinou pravidelně účastní srazů FCB ve svém Capri Mk1 GXL. Určitě vás dostane skvělé intro stránek nebo efektní volba z menu. Takže 3-2-1 klikněte na obrázek a mrkněte na to !

 

Jinak teď v Anglii objednávám díly na Capri, pokud by měl někdo z vás zájem např. o jednolistová zadní pera z Capri 2.8i nebo čelní sklo, které dnes již nové nekoupíte anebo něco jiného, dejte mi vědět mailem.


11.02.2005  Tady a teď si mohou ti dříve narození oprášit svou ruštinu. Snad se vám to v prohlížečích zobrazí správně :-) 

Bнимaниe, внимaниe ! Toвapищ Mикеш паcлал каpтинки aвтoмoбилей opд Kaпpи" из Poccии !

Дополнительные сведения об 1. автомобиле:
1969 г.в., новый салон

Дополнительные сведения об 2. автомобиле:
Цвет: Рубин, Состояние: хорошее, на ходу. Гаражное хранение. Зимой не эксплуатировался. 100% оригинал. Редкий экземпляр.


25.01.2005  Minulý týden jsem na podvozku svého Capri vyměnil všechny standardní gumové silentbloky za sportovní z polyuretanu. Montáž šla až překvapivě hladce nejen díky přesnosti výroby polyuretanových dílů ale také díky tomu, že silentbloky jsou 2-dílné, takže se jen nasadí a zmáčknou.

přední náprava

zadní náprava

Pokud tedy máte zájem o objednání těchto podvozkových komponent, pošlete mi e-mail s objednávkou, mám v plánu v půlce února poslat objednávku do UK.

*** Zde je T A B U L K A s cenami ***


24.01.2005  Dnes mě potěšil e-mail od Richarda Symonse, který mi poslal fotku, jak vyhání pavouky z výfuku na jeho originální GT4. Všimněte si barevného schématu, který vybočuje od notoricky známé kombinace stříbrný lak/červené pruhy. Krásná akční fotka, že ?


12.01.2005 Na Slovensku jsou na prodej hned dva exempláře Mk3 Capri 2.8i. Chcete-li vidět fotky, koukněte se do regisru/slovensko/1. a 2.

BTW: všiml jsem si, že k dnešnímu dni tato stránka zaznamenala 50.000 přístupů :-)


04.01.2005 Zdravím vás v novém roce ! Jak jste si zajisté všimli, pozměnil jsem intro stránek. Dole v aktualitách nechávám zajímavé nabídky z loňského roku.


08.12.2004  POZOR ! Další dobrá zpráva pro renovátory a ladiče. Mám dalšího britského dodavatele, tentokrát tvrzených polyuretanových silentbloků na Capri ! Tyto důležité součásti podvozků jsou mnohem odolnější, pevnější a na rozdíl od klasických gumových nejsou náchylné na olej či benzín. O skutečnosti, že mnohem lépe vypadají a jejich životnost je několikanásobná, je snad zbytečné se zmiňovat. Ocení zvláště milovníci rychlých průjezdů zatáčkami. Já je na autě mám už 5 let, doporučuji ! Tenkrát jsem je však kupoval od jiného výrobce a mnohem dráž...

*** Zde je T A B U L K A s cenami ***

Informace či objednávky opět přes email, prosím. Na obrázcích jsou komplet silentbloky na Capri (přední náprava, zadní náprava, celá sada a osazená přední ramena).

             


15.10.2004  Maska, kterou jsem prodával, byla hned fuč. Díky kontaktům do Velké Británie však mohu zájemcům sehnat jinou. Cena i s poštovným do 2000 Kč. Zájemce o druhý typ mk2 Ghia masky s kovovým chromovým rámečkem a nápisem F O R D  mezi chromovanými šipkami si bude muset ale připlatit - ceny jsou až 50 Liber.


06.09.2004  Ceny gumových těsnění a lišt na Capri Mk 1-2-3 jsou zde v tabulce. Dole si jen klikněte na typ Capri. Kurs 47 Kč/1 libra je pouze orientační, při nákupu budu brát zřetel na aktuální kurs, ve kterém mi banka provede platbu (třeba dnešní kurs ČNB je 46.55). Nezapomeňte, že něco také bude stát poštovné ! Nabídku na ostatní typy starších Fordek najdete na stránkách Fordeveru.


Archiv aktualit :

2004

2001-2003