C A P R I   B A Z A R

Vzhledem ke skutečnosti, že mám kontakty na výrobce nových dílů a sám nabízím použité díly, můžete si vybrat (stačí kliknout):

NOVÉ DÍLY

POUŽITÉ DÍLY - SECOND HAND

SPECIÁLNÍ NABÍDKA LAMINÁTOVÝCH DÍLŮ

10 let jsem kupoval a schraňoval díly na Capri a některé už nebudu potřebovat. Nabídka platí stále, dokud nebude smazána. Objednávat můžete na kuba@fordever.cz, mimobrněnským mohu zaslat na dobírku. Spoléhám na solidnost objednatelů, už se totiž našlo pár jedinců, kteří si objednané zboží nevyzvedl na poště a mně se po 3 týdnech vrátil balík nazpět.


N O V É  D Í L Y

Boční pruhy "S" na Capri Mk3 !! Tato žádaná věrná reprodukce originálu je vyrobena ze samolepicí kvalitní fólie - v černé, šedé a stříbrné barvě. Na přání zajistit jakoukoliv barvu, dle požadavku. Dodávám včetně návodu pro umístění a  lepení. Cena za pár 1.500 Kč + dobírka. (Cena v Anglii 60-80 GBP i s poštovným = mnohem víc)

 

Samolepicí nápisy na zadní dveře Capri Mk3 !! Obdobně jako u pruhů "S" to je přesná kopie. Můžete si vybrat z nápisů: Capri 1.6, Capri 2.0S, Capri 2.3S, Capri 3.0S, Capri 2.8 + injection. Cena 100-200 Kč za kus  (dle odebraného množství), u 2.8 injection 200-300 (2 barvy) + dobírka.

 

Gumová těsnění přímo od britského výrobce !!

Capri Mk1 * gumu předního/zadního skla s chromovým páskem * těsnicí gumu dveří * vodicí drážku pro sklo dveří * venkovní prachovku skla dveří (sametový povrch zevnitř) * těsnění zadních otevíracích oken * těsnění kufru * koberce * vinylovou střechu i s lepidlem

Capri Mk2/3 * gumu předního/zadního skla * těsnicí gumu dveří * vodicí drážku pro sklo dveří * venkovní prachovku skla dveří (sametový povrch zevnitř) * těsnění třetích dveří * těsnění šíbru * koberce * vinylovou střechu i s lepidlem * okrasné lišty na okapový žlábek střechy (chrom/černý)

Nabídka platí i pro ostatní Fordy: Escort (I/II/III) - Cortina (I/II/III) - Taunus (I/II/III) - Granada (I) - Anglia - Fiesta - Sierra - Zephyr/Consul

POZOR ! Další dobrá zpráva pro renovátory a ladiče. Mám dalšího britského dodavatele tvrzených polyuretanových silentbloků na Capri - renomovaného výrobce SUPERFLEX ! Tyto důležité součásti podvozků jsou mnohem odolnější, pevnější a na rozdíl od klasických gumových nejsou náchylné na olej či benzín. O skutečnosti, že mnohem lépe vypadají a jejich životnost je několikanásobná, je snad zbytečné se zmiňovat. Informace či objednávky opět přes email, prosím.

*** Zde je T A B U L K A s cenami ***


P O U Ž I T É  D Í L Y - S E C O N D  H A N D

 

Levé zadní okno na Mk2/3, čiré, nevyklápěcí. Slušný stav - za čtyři stovky.

 

 

 

RARITA ! Díky kontaktům do Velké Británie mohu zájemcům sehnat masku Capri Mk2. Na trojkových Capri vypadá opravdu skvěle. Cena i s poštovným kolem 2000-2500 Kč. Za poslední léta cena těchto nedostatkových dílů citelně narostla.

 

Stínítka - sluneční clony. Mám dva páry - bílé (neprohnuté, jako nové zrcátko nepoškrábané. Zkrátka super) a černo-bílé (taky krásné, jen trocho podélně prohnuté od sluníčka)

 

Těsnicí gumu zadních dveří na Capri Mk II/III. Výborný stav, nepotrhaná, na jednom místě cca centimetrová trhlinka.

 

 

 

Zájemcům mohu sehnat pravé mechanicky (bowdeny) dálkově ovládané zrcátko na vůz Capri MkII/III,  Granada MkI, dle stavu za cenu 1300-1600 Kč. Většinou v laku, v chromu je téměř nesehnatelné a  bývá dražší. Mohu zaslat na dobírku.

 

Plastové rámečky na kulaté přední lampy pro Capri Mk3. Pěkné, použitelné.

 

 

Zadní lampy na Mk3 ! Všechny jsou ve 100% stavu, bez prasklin, k mání už jen 2 kusy na levou stranu

 

 

Středová konzola v černé barvě a solidním stavu z Capri Mk3 Sport, chybí jen koženka obepínající řadicí páku - byla již potrhaná.

 

 

Plynové lanko pro motory OHC.

 

 

Dvířka nádrží Mk2/3 s korozí na obvyklých místech.

 

 

Chladič pro Capri V6 3.0, použitý, na jednom žebru je malá dírka - lze zaletovat. Jinak bez závad. Lze použít i pro Capri s řadovými motory.

 

 

Použitý originální chladič pro Capri (Taunus) 1.6/2.0 4-cyl. NETEČE - vyzkoušeno.

Pokud si vezmete další věci, dostanete na chladič slevu !

 

Další použitý chladič, není z Fordu, ale dá se aplikovat na Capri, Taunus. Chladič je krásně masivní, tlouštka cca 40mm, neteče a má dole výpustní šroub, což Fordky nemají.

 

Dva originální tlumiče BILSTEIN na Capri 2.8i nebo Escort RS2000. Ten pravý je naprosto v pořádku, levý je po bouračce a je ohnutý (držák náboje kola je však použitelný).

Takže buďto prodám pravý + špatný levý, nebo KOUPÍM dobrý LEVÝ - nabídněte !

 

 

Mám spousty plastových držáčků, které drží rohy na blatnících. Cena 50,- Kč/kus

Po kulatých záslepkách za stovku se jen zaprášilo. Není se čemu divit, vždyť na zahraničních aukcích zájemci platí až pětinásobek !

 

Podtlakové hadičky se záklopkou pro třílitry - karburátor Weber 38DGAS + Essex

 

 

Také mám 2 páry použitých zadních brzdových bubnů.  Brzdový posilovač z Capri 2.3 je už fuč.

 

 

Brzdová prasátka Lockheed pro zadní bubny na Capri, stavěcí mechanismy a nekompletní sadu pružinek pro pakny.

 

 

Lampy pro Capri Mk2 - pár zadních lamp, vše použité.

 

 

Panel přístrojů pro Mk2/3 Capri L, k tomu zdarma přístrojová deska v lakování imitace dřeva, bohužel prasklá, ale dá se slepit a prasklina zalakovat.

 

 

Plasty do interiéru, hlavně zamykatelné přihrádkové boxy, pro Capri Mk1b/2/3 1972-87.

 

 

Startér a dvoukomorový karburátor pro motor OHC 1,6.

Jednokomorový karburátor na motor 1.3, chybí volnoběžná tryska, za 150,- Kč.

 


S P E C I Á L N Í   N A B Í D K A

POZOR! V České Republice se začaly vyrábět kvalitní laminátové reprodukce krycího plata do kufru pro Capri Mk3. Oproti originálu z lisovaného papíru má laminát velkou výhodu mnohem větší pevnosti a životnosti. Z původního plata se použijí jen montážní prvky, zadní těsnicí guma a (z lepších verzí) koberečkové výplně.

Plato je k dostání v černé, šedé, či hnědé barvě, takže si je můžete barevně sladit s interiérem vozu. Cena je opravdu lidová - 1900,- Kč, pokud byste si jej nechali poslat z UK, zaplatíte i s poštovným dvojnásobek.

 

Pokud si šlechtíte interiér, můžete využít také nabídku karbonových krytů na přístrojový panel. Je to opravdu karbon, žádný plast s nástřikem á la karbon. Montáž je jednoduchá - sloupnete plastový-gumový horní kryt z palubovky a nahradíte jej karbonovým krytem. Pokud máte ošklivě vyřezanou palubovku v místě rádia, můžete díru zaslepit a rádio umístit třeba místo popelníku. Karbonový kryt se dá jednoduše upravit i pro rádio v původním umístění na palubovce. Fotil jsem s bleskem, tak se karbonová vlákna "rozsvítila", ve skutečnosti je to více decentní. Na rozdíl od plata je tento kryt ruční prací a každý kus je de facto originál. Cena je 1500,- Kč

Na obě novinky se můžete informovat (či přímo si je objednat) u pana Jindřicha INDRY na telefonu 602-405581. Mnozí jej znáte ze srazů Fordeveru, kam přijíždí ve svém CI5 stříbrném Capri Mk3.

Jindrovou prací byla také úprava, montáž a lakování originálních laminátů X-PACK na mém Capri. Pokud máte tedy zájem o rozšíření Vašeho Capri Mk1/2/3, on je zárukou kvalitně odvedené práce a Vaší spokojenosti. Teď mluvím ze své zkušenosti.

Více povídání a hlavně fotek najdete na adrese: www.fordever.cz