Mk1 1600GT (Německo 1972-73)


Motor

Typ: 1600 R4 OHC
Obsah: 1593 cc
Vrtání: 87.67 mm
Zdvih: 66.00 mm
Kompresní poměr: 9.0:1
Palivový systém: karburátor Weber 32/36 DAGV
Výkon: 88 bhp @ 5700 ot./min
Kroutící moment: 127 N.m. / 4000 ot./min

Převodovka

Typ: 4-rychlostní, manuální, plně synchronizovaná
Rychlostní převody:
R - 3.660:1
I - 1.365:1
II - 1.970:1
III - 1.370:1
IV - 1.000:1
Na přání:
Typ: 3-rychlostní,  automatická (Borg Warner 35)

Diferenciál

Převod: 3.750:1

Brzdy

Vpředu: diskové
Vzadu: bubnové
Posilovač: standardní výbava

Kola

Disky: ocelové 5.0x13"
Pneumatiky: 165/R13
Posilovač řízení: standardní výbava

Rozměry/hmotnost

Délka: 4262 mm
Šířka: 1646 mm
Výška: 1330 mm
Rozvor: 2559 mm
Rozchod předních kol: 1346 mm
Rozchod zadních kol: 1321 mm
Pohotovostní hmotnost: 995 kg

Rychlosti

Maximální rychlost: 170 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: 13.0 s, 16.0 sec. s automatickou převodovkou