Mk1 1700GT (Německo 1969-72)


Motor

Typ: 1700 V4 OHV 60°
Obsah: 1699 cc
Vrtání: 90.0 mm
Zdvih: 66.8 mm
Kompresní poměr: 9.0:1
Pořadí zapalování: 1 2 4 3
Palivový systém: karburátor Solex 32
Výkon: 75 bhp @ 5000 ot./min
Kroutící moment: 131 N.m. / 2500 ot./min

Převodovka

Typ: 4-rychlostní, manuální, plně synchronizovaná
Rychlostní převody:
R - ?.???:1   
I - 3.424:1  
II - 1.968:1  
III - 1.368:1  
IV - 1.000:1
Na přání:
Typ: 3-rychlostní,  automatická (Borg Warner 35)

Diferenciál

Převod: 3.700:1

Brzdy

Vpředu: diskové
Vzadu: bubnové
Posilovač: standardní výbava

Kola

Disky: ocelové 4.5x13"
Pneumatiky: 165/R13
Posilovač řízení: na přání

Rozměry/hmotnost

Délka: 4262 mm
Šířka: 1646 mm
Výška: 1330 mm
Rozvor: 2559 mm
Rozchod předních kol: 1346 mm
Rozchod zadních kol: 1321 mm
Pohotovostní hmotnost: 980 kg

Rychlosti

Maximální rychlost: 152 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: 15.0 s, 17.0 sec. s automatickou převodovkou