Mk1 1700GT (Německo 1969-72)
Motor
Typ:
1700 V4 OHV
60°
Obsah
:
1699 cc
Vrtání
:
90.0 mm
Zdvih
:
66.8 mm
Kompresní poměr
:
9.0
:1
Pořadí zapalování:
1 2 4 3
Palivový systém
:
karburátor
Solex 32
Výkon
:
75
bhp
@ 5000 o
t.
/min
Kroutící moment
:
131
N
.m. / 2500 o
t.
/min
Převodovka
Typ:
4-
rychlostní,
manu
á
ln
í
,
plně synch
ronizo
v
an
á
Rychlostní převody
:
R
- ?.???:1
I
- 3.424:1
II
- 1.968:1
III
- 1.368:1
IV
- 1.000:1
Na přání:
Typ:
3-rychlostní, automatická (Borg Warner 35)
Diferenciál
Převod
:
3.7
00:
1
Brzdy
Vpředu
:
diskové
Vzadu:
bubnové
Posilovač:
standardní výbava
Kola
Disky
:
ocelové 4.5x13"
Pneumatiky:
165/R13
Posilovač řízení:
na přání
Rozměry/hmotnost
Délka
:
4262 mm
Šířka
:
1646 mm
Výška
:
1330 mm
Roz
vor
:
2559 mm
Roz
chod předních kol
:
1346 mm
Roz
chod zadních kol:
1321 mm
Pohotovostní hmotnost
:
980 kg
Rychlosti
Ma
ximální rychlost
:
152 km/h
Zrychlení
0-100 km/h:
15.0 s,
17.0 sec. s automatickou převodovkou