Mk1 2000GT (Německo 1969-73)


Motor

Typ: 2000 V6 OHV 60°
Obsah: 1998 cc
Vrtání: 84.00 mm
Zdvih: 60.14 mm
Kompresní poměr:
8.0:1
9.0:1 ve volitelné verzi R, standardně od 1970
Palivový systém: dvoukomorový karburátor Solex EEIT 32/32
Výkon:
85 bhp @ 5000 ot./min
90 bhp @ 5000 ot./min ve verzi R
Kroutící moment:
152 N.m. / 3000 ot./min
156 N.m. / 3000 ot./min ve verzi R

Převodovka

Typ: 4-rychlostní, manuální, plně synchronizovaná
Rychlostní převody:
R - ?.???:1   
I - 3.424:1  
II - 1.968:1  
III - 1.368:1  
IV - 1.000:1
Na přání:
Typ: 3-rychlostní,  automatická (Borg Warner 35)

Diferenciál

Převod: 3.440:1

Brzdy

Vpředu: diskové
Vzadu: bubnové
Posilovač: standardní výbava

Kola

Disky: ocelové 5.0x13"
Pneumatiky: 165/R13
Posilovač řízení: na přání

Rozměry/hmotnost

Délka: 4262 mm
Šířka: 1646 mm
Výška: 1330 mm
Rozvor: 2559 mm
Rozchod předních kol: 1346 mm
Rozchod zadních kol: 1321 mm
Pohotovostní hmotnost: 1030 kg

Rychlosti

Maximální rychlost:
162 km/h
165 km/h, verze R
Zrychlení 0-100 km/h:
13.0, 15.0 sec. s automatickou převodovkou
12.0, 14.0 sec. s automatickou převodovkou, verze R