Mk1 2300GT (Německo 1969-73)


Motor

Typ: 2300 V6 OHV 60°
Obsah: 2293 cc
Vrtání: 90.00 mm
Zdvih: 60.14 mm
Kompresní poměr:
9.0:1
Palivový systém: dvoukomorový karburátor Solex 35
Výkon:
108 bhp @ 5000 ot./min
125 bhp @ 5500 ot./min, volitelné GT 1969-70
Kroutící moment:
187 N.m. / 3000 ot./min
188 N.m. / 3000 ot./min, volitelné GT 1969-70

Převodovka

Typ: 4-rychlostní, manuální, plně synchronizovaná
Rychlostní převody:
R - ?.???:1   
I - 3.424:1  
II - 1.968:1  
III - 1.368:1  
IV - 1.000:1
Na přání: pouze pro motory 108 bhp
Typ: 3-rychlostní,  automatická (Borg Warner 35)

Diferenciál

Převod: 3.220:1

Brzdy

Vpředu: diskové
Vzadu: bubnové
Posilovač: standardní výbava

Kola

Disky: ocelové 4.5x13", 125 bhp: 5.0x13"
Pneumatiky: 165/R13, 125 bhp: 185/70 R13
Posilovač řízení: na přání

Rozměry/hmotnost

Délka: 4262 mm
Šířka: 1646 mm
Výška: 1330 mm
Rozvor: 2559 mm
Rozchod předních kol: 1346 mm, 125 bhp: 1352 mm
Rozchod zadních kol: 1321 mm, 125 bhp: 1327 mm
Pohotovostní hmotnost: 1030 kg

Rychlosti

Maximální rychlost:
180 km/h
185 km/h, verze 125 bhp
Zrychlení 0-100 km/h:
11.0, 12.0 sec. s automatickou převodovkou
10.0, verze 125 bhp