Mk1 2300GT (Německo 1969-73)
Motor
Typ:
2300 V6 OHV
60°
Obsah
:
2293 cc
Vrtání
:
90.00 mm
Zdvih
:
60.14 mm
Kompresní poměr
:
9.0
:1
Palivový systém
:
dvoukomorový karburátor
Solex 35
Výkon
:
108
bhp
@ 5000 o
t.
/min
125 bhp @ 5500 ot./min, volitelné GT 1969-70
Kroutící moment
:
187
N
.m. / 3000 o
t.
/min
188 N.m. / 3000 ot./min, volitelné GT 1969-70
Převodovka
Typ:
4-
rychlostní,
manu
á
ln
í
,
plně synch
ronizo
v
an
á
Rychlostní převody
:
R
- ?.???:1
I
- 3.424:1
II
- 1.968:1
III
- 1.368:1
IV
- 1.000:1
Na přání:
pouze pro motory 108 bhp
Typ:
3-rychlostní, automatická (Borg Warner 35)
Diferenciál
Převod
:
3.
220:
1
Brzdy
Vpředu
:
diskové
Vzadu:
bubnové
Posilovač:
standardní výbava
Kola
Disky
:
ocelové 4.5x13", 125 bhp: 5.0x13"
Pneumatiky:
165/R13, 125 bhp: 185/70 R13
Posilovač řízení:
na přání
Rozměry/hmotnost
Délka
:
4262 mm
Šířka
:
1646 mm
Výška
:
1330 mm
Roz
vor
:
2559 mm
Roz
chod předních kol
:
1346 mm, 125 bhp: 1352 mm
Roz
chod zadních kol:
1321 mm, 125 bhp: 1327 mm
Pohotovostní hmotnost
:
1030 kg
Rychlosti
Ma
ximální rychlost
:
180 km/h
185 km/h, verze 125 bhp
Zrychlení
0-100 km/h:
11.0,
12.0 sec. s automatickou převodovkou
10.0
, verze 125 bhp