Mk1 2600GT (Německo 1970-73)


Motor

Typ: 2600 V6 OHV 60°
Obsah: 2550 cc
Vrtání: 90.00 mm
Zdvih: 66.80 mm
Kompresní poměr:
9.0:1
Palivový systém: dvoukomorový karburátor Solex 35
Výkon:
125 bhp @ 5500 ot./min, volitelné GT 1969-70
Kroutící moment:
207 N.m. / 3000 ot./min

Převodovka

Typ: 4-rychlostní, manuální, plně synchronizovaná
Rychlostní převody:
R - 3.660:1   
I - 3.650:1  
II - 1.970:1  
III - 1.370:1  
IV - 1.000:1
Na přání:  
Typ: 3-rychlostní,  automatická (Borg Warner 35)

Diferenciál

Převod: 3.220:1

Brzdy

Vpředu: diskové
Vzadu: bubnové
Posilovač: standardní výbava

Kola

Disky: ocelové 5.0x13"
Pneumatiky: 185/70 R13
Posilovač řízení: na přání

Rozměry/hmotnost

Délka: 4262 mm
Šířka: 1646 mm
Výška: 1330 mm
Rozvor: 2559 mm
Rozchod předních kol: 1352 mm
Rozchod zadních kol: 1327 mm
Pohotovostní hmotnost: 1040 kg

Rychlosti

Maximální rychlost:
190 km/h
Zrychlení 0-100 km/h:
10.0, 11.0 sec. s automatickou převodovkou