Mk1 1600GT (Velká Británie 1969-72)


Motor

Typ: 1600 R4 OHV cross-flow (Kent)
Obsah: 1599 cc
Vrtání: 80.98 mm
Zdvih: 77.99 mm
Kompresní poměr: 9.2:1
Palivový systém: dvoukomorový karburátor Weber
Výkon: do 1970: 82 bhp @ 5400 ot./min
od 1970: 86 bhp @ 5700 ot./min
Kroutící moment: do 1970: 127 N.m. / 2500 ot./min

Převodovka

Typ: 4-rychlostní, manuální, plně synchronizovaná
Rychlostní převody:
R - 3.320:1   
I - 2.970:1  
II - 2.010:1  
III - 1.400:1  
IV - 1.000:1  

Diferenciál

Převod:
3.780:1

Brzdy

Vpředu: diskové
Vzadu: bubnové
Posilovač: standard od počátku

Kola

Disky:
ocelové 4.5x13" (od 9/1972 5.0x13")
na přání 5.5x13" Rostyle
Pneumatiky: 165/R13 radiální

Rozměry/hmotnost

Délka: 4262 mm
Šířka: 1646 mm
Výška: 1275 mm
Rozvor: 2559 mm
Rozchod předních kol: 1346 mm
Rozchod zadních kol: 1321 mm
Pohotovostní hmotnost: 921 kg

Rychlosti

Maximální rychlost: do 1970: 155 km/h
od 1970: 160 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: do 1970: 14.6 s
od 1970: 13.4 s