Mk1 1600 (Velká Británie 1969-72)


Motor

Typ: 1600 R4 OHV cross-flow (Kent)
Obsah: 1599 cc
Vrtání: 80.98 mm
Zdvih: 77.99 mm
Kompresní poměr: 9.0:1
Palivový systém: jednokomorový karburátor Motorcraft GPD
Výkon: do 1970: 64 bhp @ 4800 ot./min
od 1970: 68 bhp @ 5700 ot./min
Kroutící moment: do 1970: 117.5 N.m. / 2500 ot./min

Převodovka

Typ: 4-rychlostní, manuální, plně synchronizovaná
Rychlostní převody:
R - 3.960:1   
I - 3.540:1  
II - 2.400:1  
III - 1.410:1  
IV - 1.000:1  
Na přání:
Typ: 3-rychlostní,  automatická (Borg Warner 35)

Diferenciál

Převod:
3.900:1
na přání 4.125:1

Brzdy

Vpředu: diskové
Vzadu: bubnové
Posilovač: na přání, standard od 1970

Kola

Disky:
ocelové 4.5x13" (od 9/1972 5.0x13")
na přání 5.5x13" Rostyle
Pneumatiky: 155-165/R13 diagonální

Rozměry/hmotnost

Délka: 4262 mm
Šířka: 1646 mm
Výška: 1128 mm
Rozvor: 2559 mm
Rozchod předních kol: 1346 mm
Rozchod zadních kol: 1321 mm
Pohotovostní hmotnost: 900 kg

Rychlosti

Maximální rychlost: do 1970: 145 km/h
od 1970: 148 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: do 1970: 15.5 s
od 1970: 15.0 s