P R A H A


 

 

1. Ford Capri MkIII, 2.3V6 Ghia automatic
 
Jan Karel
Praha 8
 
e-mail: pokito@seznam.cz

Tuhle moc pěknou Ghiu si původní majitel Marek dovezl loni a měl v plánu ji dát dohromady. Jeho srdce však vždycky plálo pro Granady, takže změny čekají na nového majitele Honzu.


 
2. Ford Capri MkIII, 2.0V6, r.v. 1978
3. Ford Capri MkI, 1.3 L, r.v. 1973
 
Jarda Řáda
Praha
mobil: 604/837 404
e-mail: Doyle45@seznam.cz

komentář: Mk1 právě prochází kompletní renovací (byla nalezena těsně před sešrotováním, auto bylo kompletní včetně všech znáčků), motor 1,3 OHC, výbava L, barva sebring red, vyrobeno Saarlouis v březnu 1973. V současné době je vyvařená karoserie, přečalouněný interiér, kompletně zrepasované nápravy a brzdy, takže snad příští sezonu.                             


4. Ford Capri MkIII, 2.3V6 Ghia, Automatic, r.v. 1980

Petr Bendl
Praha
e-mail: bendlis@email.cz

komentář: je to 2,3 Ghia Automat, rok 1980, přivezenej před skoro dvěma rokama ze Švýcarska. Capri je v původním stavu, zbývá namontovat zadní nárazník. Dříve vůz jezdil na hliníkových "pampeliškách, které si někdo z garáže "vypůjčil" a již nevrátil.

Kubův komentář: moc pěknej kousek, na nových kolech mu to moc sluší.
 


5. Ford Capri MkIII, 3.0V6, speciální edice v barvě Midnight blue

Vlad. Cvetler
Praha
e-mail: vlad.cvetler@volny.cz
www.fordpunk.com

komentář: Capri 3.0S MKIII v barvě midnight blue, má zlatý proužky téměř shodný s MkII John Player Special, litá kola Wolfrace, zkrátka raritní kousek.


6. Ford Capri MkIII, 2.3V6

Honza Vachutka
Praha

Honzův komentář: Než se Capri dostalo ke mně, vystřídala jej spousta majitelů a podle toho také vypadalo. Nikdo mi nevěří, když mu ukážu fotky, z čeho auto vzniklo - tolik šrotu pohromadě se jen tak nevidí :-)

Kubův komentář: díky za další zachráněné Capri. Rozhodně za zmínku stojí originální Fordův RS-bodykit, který Capri zmohutňuje lemy blatníků. U nás je to (co já vím) jediný kousek v této úpravě. Zmiňovaný bodykit se v 80. letech s oblibou dával na Capri 2.8i a v kombinaci s 15" paprskovými litými koly rozhodně nevypadal špatně...

 


7. Ford Capri MkIII, 2.8V6 karburátor

Jonáš Kocián
Praha
e-mail: johnass@atlas.cz

komentář: na první fotce je původní stav, pak se Capri porvalo s tramvají a teď čeká na lak. Informace: 2,8 karb., filtr K&N,  5 kvalt, sníženej podvozek + KONI tlumiče, mp3 sound. 2.místo sprinty Ralsko 2004, 1. místo Rallye Plzeň 2003

      
 

Kubův komentář: jak tak koukám na tu bouračku, tak bych se ani nedivil, kdyby ten tramvaják skončil s výhybkářskou tyčí zaraženou hluboko do p . . . . e


8. Ford Capri MkIII, 2.3V6
9. Ford Capri MkIII, 2.0V6

Stanislav Beran
Praha
mobil: 0601-213976

e-mail: beran@bara.cz

                      

 


10. Ford Capri MkIII, 2.3S V6, 1979, 4-kvalt

Tomáš Fialka
Praha
 
e-mail: t.fialka@atlas.cz


       


11. Ford Capri 1.6GL, 1981

Petr Kuželka
Praha
 
tel: 777 128 127
 
email: PetrElvis@seznam.cz

komentář: tento vůz v původním stavu byl přivezen z Německa po prvním majiteli. Musím vyvařit pár dírek od myší a bude OK. Barva New Darg Gold Metallic

Kubův komentář: Jedním slovem nádhera. Tak zachovalé Capri je u nás raritou. I když by někdo mohl namítat, že výbavou příliš neoplývá, je to jeden z nejhezčích kousků v CZ.


12. Ford Capri MkIII, r.v.1978, 2.0

 
Ondra Kořínek
Praha
e-mail: korineko@seznam.cz

komentář: barva tmavě modrá, modré jsou i středy plechových disků. Interiéru vévodí červený volant Momo. Přední maska z MkII a přední nárazník bez plastových rohových koncovek. Toto Capri se za poslední 2 roky stěhovalo z Mostu do Jičína a teď se přesídlilo do Prahy.

 


 
13. Ford Capri MkI, r.v.1969, 2.3 GT Automatic
14. Ford Capri MkII, r.v.1977, 2.0 S
 
Jirka Desort
e-mail: desort@email.cz
 

 

Kubův komentář : Kloubouk dolů, je to jedno z nejkrásnějších aut u nás. O to mě to víc těší, protože ještě před pár lety to vypadalo, že osud tohoto vozu je zpečetěn. Po té, co prošel rychle spíchnutou renovací a měl náběh na tuzing, se konečně dostal ke svému současnému majiteli, který je přivedl do současného stavu. Lépe to dopadnout nemohlo, z dvoubarevného barevného schématu a RS litých kol mám pořád divoké sny....Mk1 je naprostá klasika a sen mnoha generací.

Dalším Jirkovým kouskem je žlutá Mk2 Sport, kterou pořídil v Brně. Už má vyměněný interiér do originálu a ještě bude následovat přední spoiler, kterým se typ Mk2 opticky velmi přiblížil pozdějším Mk3.

Kubův komentář: očekávám, že v galerii časem přibude i Mk3, Jirka totiž všechno dělá pořádně a z nasazením... :-)