A
K T U A
L I T Y
CAPRI BAZAR - výprodej dílů a nabídka dílů z Anglie. Pro vstup klikněte na obrázek. POSLEDNÍ AKTUALIZACE: 26.03.2007
28.12.2008 Dnes jsem byl naposledy v tomto roce projet svůj stroj a zastavil se na startu starého okruhu, na kterém vozy Capri kralovaly před pětatřiceti lety. Tímto všem příznivcům starých Fordů a majitelům čtyřkolové legendy Capri přeji mnoho šťastných kilometrů v sezóně 2009.
23.12.2008 Další Werksturbo z limitované série 200 kusů je v Čechách, v pořadí čtvrté. Po dvou bílých a jednom červeném je to kousek v odstínu Forest Green. Vypadá moc pěkně.
27.10.2008 Nedávno jsem vyrazil s Capri na vyjížďku po městě a vzal s sebou foťák a stativ. Cestou jsem to vzal přes svoje oblíbené parkoviště.
20.10.2008 Abych moc netrpěl výčitkami svědomí, že poslední dobou Capri zanedbávám, nainstaloval jsem jednu zářijovou sobotu nový, dnes takřka nesehnatelný, rozdělovač Motorcraft. Z toho původního jsem přeskládal optoelektronickou jednotku a motor chytnul na první brnk. Dále jsem namontoval nové přední reflektory Hella, které mi od prázdnin ležely na ponku v garáži. Nevěřili byste, jak auto opticky omládne s novými lampami.
21.08.2008 Dnes začíná sraz Fordeveru (www.fordever.cz), takže koncentrace vozů Capri na jednom místě bude vyšší než obvykle. Bohužel však ne taková, jako předminulý víkend u jezera Chiemsee, kde se konal 4. mezinárodní sraz Capri clubu Rosenheim. Moje maličkost doplnila kolonu 11 vozů Capri Clanu Bohemia. Galerii fotek otevřete kliknutím na obrázek z rakouské dálnice.
06.06.2008 Sekce věnovaná vozům Capri použitých v TV seriálu Profesionálové byla doplněna o další fotografie. Zde je pár z nich:
05.05.2008 Po dlouhé době tu mám několik aktualit. Jednak jsem dokončil ladění motoru v rámci projektu 200HP, celý postup si můžete přečíst tady. Dále jsem poupravil stránku Moje Capri a o víkendu udělal několik večerních fotografií.
30.04.2008 Takhle má vypadat následník Capri, do výroby má jít v roce 2012. Ponechávám to bez komentáře.
21.01.2008 Včerejší jarní den jsem využil k první letošní projížďce. Po čtvrtroce jsem stáhnul z Capri plachtu a pohodlně se usadil do Recara. Pak následovalo otočení klíčku v zapalování, krátké zavrnění benzínové pumpy a zabublání motoru, který chytil hned napoprvé....
04.01.2008 Zdravím všechny příznivce Capri stránek v novém roce !
Určitě nejsem sám, kdo "zbrojí" na sezónu 2008. Loňskou zimu jsem pracoval na horní části motoru (hlavy, sání, karburace) a tu letošní budu trávit v garáži při úpravách spodku. Začal jsem koupí bloku s novými písty a ložisky na klice a ojnicích. Výbrusové písty mají standardní kompresi 8.9:1, kterou hodlám zvednout k hodnotě 10.5:1. Na toto téma se rozjelo nové téma v technickém koutku fóra Fordeveru. Motor Essex je docela exot a nemá rovné písty, takže si užiju spoustu legrace při počítání KP. Snad už dotáhnu do konce i odlehčení setrvačníku, což je další parádička, protože nemá rovnoměrně po obvodu rozloženou hmotnost a vyvažuje se oproti přední řemenici. Takže pokud jde o ladění, kolínské V6 jsou ve srovnání s tímto anglickým gentlemanem pouhou procházkou růžovým sadem.